Na trasie Iława-Sampława kładziono kolejne warstwy jezdni – wbrew skargom kierowców. Natomiast w samej Iławie na ulicy Lubawskiej wprowadzono ruch wahadłowy, który w godzinach szczytu powodował duże korki.
Przypomnijmy. Trwają prace na trasie Iława-Sampława. Droga ma być gotowa do końca tego roku. Głównym wykonawcą robót jest Mostostal Warszawa.
W dniu oddania „Kuriera” do druku zadzwonił czytelnik, który poinformował o braku robotników i potężnych korkach spowodowanych ruchem wahadłowym sterowanym światłami. Takich zgłoszeń – o utrudnieniach w ruchu, pomimo braku jakichkolwiek robót – mamy kilka tygodniowo. Staramy się na bieżąco reagować i tak też zrobiliśmy tym razem.
Na trasie Iława-Sampława (już za miastem) prace trwały. Robotnicy akurat układali siatkę wzmacniającą pod nowy asfalt. Nadal obowiązywał ruch wahadłowy, a samochody jechały już nowym pasem jezdni.
Sytuacja gorzej prezentowała się na ul. Lubawskiej, gdzie dziury są coraz bardziej odczuwalne. We wtorek około godz. 14 nie odbywały się żadne prace.
Uwaga! Na odcinku od wyjazdu z ul. Długiej do przystanku autobusowego przy Iławskim Przedsiębiorstwie Budowlanym obowiązuje ruch wahadłowy. Sygnalizacja w godzinach szczytu powoduje duże korki, które sięgają nawet do ronda przy wiadukcie kolejowym. (ok)
Na odcinku z Iławy do zjazdu na Dziarny
kładzione są kolejne warstwy masy bitumicznej
(robotnicy rozwijają siatkę pod asfalt)
Iława, ulica Lubawska jest przygotowana
do położenia pasa nowego asfaltu