Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Znowu podwyżka za wywóz śmieci
Nowa sekretarz miasta Iławy
Hulajnogi blokują miasto
Kto wreszcie zlikwiduje szlabany?
Kolejna porodówka zlikwidowana
Szef zapłaci za zmarłego pracownika
Koniec ery Adama Żylińskiego
Zabił ją narkotyk
Odeszła legenda sportu
Nie żyje Aleksandra Zecha
Iga Świątek i Agnieszka Radwańska polubiły Iławę
Droższe bilety autobusów miejskich
Czy ktoś kradnie nawet woreczki na psie kupy?
Paszport wyrobisz w Iławie!
Czy przewodniczący Brzozowski straci mandat?
Znany muzyk jazzowy oskarżony o pedofilię
Remont mieszkania ITBS. Chciałam tylko normalności.
Znaleziono zwłoki kobiety
Dziecko zmarło w Dzień Dziecka
Pierwsza sesja i już podwyżka zarobków burmistrza
Więcej...

INFORMACJE

2006-08-02

Rower widmo!


Oddany do reklamacji rower kupiony w iławskim Kauflandzie zniknął bez śladu. Klient więcej go nie zobaczył. Historia skończyła się jednak dobrze: po długich targach między klientem a sklepem, nabywcy wręczono nowy bicykl.


Mieszkaniec Frygnowa koło Grunwaldu chciał dać swojej córce prezent. Z okazji ukończenia roku szkolnego ze świadectwem z czerwonym paskiem, dziecko miało dostać wymarzony rower.

Adam Pszenny pojechał więc do Kauflandu w Iławie i tam w promocji znalazł rower z amortyzatorami na tylnym i przednim kole oraz wysokiej klasy przerzutkami. Kiedy prowadził rower do kasy okazało się, że przednie koło jest niedokręcone, a w oponie nie ma powietrza. Był to jednak ostatni egzemplarz więc szybka wymiana nie wchodziła w rachubę.

Pan Adam zapłacił w kasie, zaś rower został w sklepie, a klient został zapewniony, że wkrótce ktoś z pracowników supermarketu się do niego odezwie.

Kiedy po kilku dniach nikt nie dzwonił, Adam Pszenny przyjechał ponownie Kauflandu. Kiedy zapytał, czy mógłby już odebrać rower z naprawy, okazało się, że roweru... nie ma!

– Pani w informacji powiedziała, że nic nie wie i odesłała mnie do dyrektora – mówi Pszenny. – Rozmawiałem z nim, ale on również nic nie wiedział. Powiedział, że sprawę wyjaśni i wziął ode mnie numer telefonu.

Mijały kolejne dni, ale nikt nie telefonował. Pan Adam znowu przyjechał do sklepu. Tym razem dyrektor wyjaśnił, że rower miał zepsute przerzutki i nie nadawał się do naprawy.

– Zaproponował mi wymianę na rower w tej samej cenie – opowiada klient. – Okazało się jednak, że w tej cenie mogę mieć zwykłego składaka. Odmówiłem, bo tamten rower miał amortyzatory i przerzutki.

Znowu minęło kilka dni i tym razem do Pszennego zatelefonowano ze sklepu.

– Zaproponowano mi identyczny rower, ale za dopłatą 200 złotych, bo wtedy była promocja – wspomina zdenerwowany. – Jeśli w międzyczasie zmieniła się cena, to ja nie mogę ponosić konsekwencji!

Ostatecznie klient dostał nowy rower podobny do tego, który kupił na początku lipca – bez dopłaty. Co się stało z pierwszym rowerem?

Poprosiliśmy centralę sieci Kaufland we Wroclawiu o odniesienie się do całej sprawy, ale do momentu oddania tego artykułu do druku nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi.

BARTEK GONZALEZ



Adam Pszenny – szczęśliwy (ostatecznie) nabywca
roweru-widmo pokazuje kwit reklamacji,
w czasie której ów rower zaginął.

  2006-08-02  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
106617917



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
ogloszenia@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Kurier Zdrowia i Urody | Papierosy | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Ogłoszenia modułowe
Stopka | Wyszukiwarka | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2024 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.